Poslao/la sam e-mail uposleniku Kantona, ali mi ne odgovara?

Pitanje: 

Poslao/la sam e-mail uposleniku Kantona, ali mi ne odgovara?

Odgovor: 

Postoji nekoliko mogućih uzroka problema:

1. Da li ste ispravno unijeli mail adresu primaoca?

2. Možda je vaša domena stavljena na 'crnu' listu tako da je mail server odbija prihvatiti Vaš e-mail. Inače, e-mail server Kantona odbija servere koji su na crnoj listi radi zloupotrebe. Ovo treba provjeriti Vaš administrator/informatičar e-mail servera pošiljaoca i otkloniti uzrok.

Ukoliko imate drugu e-mail adresu, probajte poslati e-mail sa nje.

3. Možda Vaš mail jednostavno nije pročitan iz opravdanog razloga (npr. osoba je na godišnjem odmoru ili bolovanju), što ne bi trebao biti razlog ukoliko šaljete na adresu institucije.

4. Možda Vaš mail nije pročitan iz (ne)opravdanog razloga, jer osoba kojoj šaljete mail ne koristi to sredstvo komunikacije.

 

U svakom slučaju, ukoliko ste na svoj mail dobili povratnu poruku o grešci, proslijedite nam je na helpdesk(zvrk)zis.ks.gov.ba kako bi utvrdili da li se radi o tehničkom problemu, a možete nas kontaktirati i telefonom.

Poželjno je navesti što više detalja koji će pomoći otkrivanju i rješavanju problema, uključujući adrese, poruku o grešci i/ili sliku ekrana sa porukom o grešci.